Dieta wysokobia艂kowa i t艂uszczowa: 50% kalorii pochodzi z t艂uszcz贸w, 30% z mi臋sa i 20% z w臋glowodan贸w. Wyniszcza organizm, poniewa偶 musi on spala膰 zapasy glikogenu 鈥 paliwa zgromadzonego w mi臋艣niach i w膮trobie, niezb臋dnego do 偶ycia. W diecie wyst臋puje zakwaszenie organizmu, powoduj膮ce wyczerpanie, zaburzenie pracy m贸zgu, choroby nerek i k艂opoty trawienne. Nawet najwi臋ksi zwolennicy tej diety zalecaj膮 by nie stosowa膰 jej d艂u偶ej ni偶 5 dni!!!!

W diecie ketogenicznej ogranicza si臋 spo偶ycie w臋glowodan贸w co oznacza , 偶e wszystkie owoce i warzywa bogate w w臋glowodany powinny by膰 ograniczone.

1. Pokarmy dozwolone:
- stek, bekon, ryby, ciel臋cina, dr贸b, inne mi臋sa, jajka, 偶贸艂ty ser
- warzywa聽:聽groch, cebula, brukselki, kalafior, cukinia, sa艂ata, seler, pomidor, og贸rek, papryka, fasola, broku艂y, marchew, pietruszka
- orzechy i nasiona :orzechy w艂oskie, nasiona dyni, nasiona s艂onecznika

2. Pokarmy zakazane
- ry偶, mleko, ziemniaki, kukurydza, owoce, czekolada, chleb, bu艂ki, makaron, twar贸g, pe艂ne ziarna

Zostaw odpowied藕

Tw贸j adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, kt贸rych wype艂nienie jest wymagane, s膮 oznaczone symbolem *

Mo偶esz u偶y膰 nast臋puj膮cych tag贸w oraz atrybut贸w HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>